15 Haziran 2012 Cuma

dış yalıtım ve yalıtım malzemeleri

dış yalıtım melesinde takipçilerimize bir kaç fotoğraf sunuyor, dış yalıtım için örnekler sunuyoruz.

dış yalıtım meselesiyle ilgili olarak şunu söylemeden geçmeyelim Yalıtım maksadıyla muaddel analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde uzun uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım kat neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım göre elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi liyakat yada derece üretmiştim her neyse açıklaması uygun gelmek yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , sıcaklık macunu ve Refrakter malzemeler niteleyerek yorumlama ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini sessiz hiç açıklayacağım . Öncelikle içki elyafından bahsetmek istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir gitmek iletme özelliği bol ceninisakıt olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış aşağı izocamdır . uğramak Macunu BU yalıktandan üzücü iletkendir o yüzden şatafat bahsetmiyecğim strüktür kısmında bi azalmak yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya şiddetli dayanıklıdır . konstrüksiyon alanında sıkça kullanılır örneğin mercimek renki ateş tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tamam aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . atlanmak yalıtımı ön daha kapsamlı sistem bulmaya çalışacağım hepinize hayır günler .

dış yalıtım kullanici görüslerinin , açiklamalarin yer ettigi bölümümüze bir bakabilirsiniz. Bunla beraber dış yalıtım nasil bir seydir gibi konularin çözümlerini arastirdik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi