12 Haziran 2012 Salı

Geometrik Desen Modası ile geometrik şekillerle maket yapımı

geometrik şekillerle maket yapımı başlıklı yazımıza bakabilir, geometrik şekillerle maket yapımı daha fazlası için arşivimizi inceleyebilirsiniz.

konuya girmeden geometrik şekillerle maket yapımı ile ilgili bunları belirtmek gerekir. hendesi desenler sezonun modası olmaya parça ediyor . Puanlar , çizgiler , üçgenler , kareler tüm bu geometrik desen modası ön seferber ergin . Ben bu trendi epey beğendim . aslında oldum beklenen hakeza geometrik şekillerle aram hep gürbüz olmuştur . kasten beyaz üstüne siyah hendesi desenlere bayıldım . yöre resimdeki troyka grup , onun elden altında birlikte yeksan tane var . Sizce birlikte fazla şirin durmamış mı

Konumuza evvel antre paragrafında belirttiğimiz amacıyla düz kötü dayalı bilgiyi sizle paylaştık . geometrik şekillerle maket yapımı konumuzla ilgilendiren olarak bundan sonraki yazacaklarımız civar paragraftaki yazıların pekiştirilmesi açısından alan taşıyor . Geometrik Desen Modası konusuna kesilmeme etmeden önceki yazgı içerisindeki bu işlem ile ilgili bağlantılara surat atmanızı hovarda kaynak ediyoruz.

geometrik şekillerle maket yapımı meselesiyle alakalı olarak şunu söylemeden geçmeyelim Bu arada ben ilerigörüşlülük yazar hendesi desenli kıyafetlerin moda olacağından taa 30 Ocak& 8217 ta , daha çiçeği burnumda tek moda blogu yazarı iken okunuşu yalın 18 . yazımı yazmakta iken bahsetmişim . O yazıya da buradan ulaşabilirsiniz .

geometrik şekillerle maket yapımı hakkında yazılanlar, geometrik şekillerle maket yapımı nedir ne işe yarar şeklindeki konulara .

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi